C:\HostingSpaces\msc-isfp.ir\archive.msc-isfp.ir\wwwroot\tools\picture\sub\214581461afsarabad-bridge-to-bridge-rostam-abad-950625.jpg گزارش برنامه پل افسر آباد تا پل رستم آباد - گروه کوهنوردی چکاد اصفهان
پنل کاربری

عقب دار :رضا دانش

وسیله نقلیه :ماشین  شخصی

تعداد :4 نفر

مسیر دست یابی  به پل افسر آباد :اصفهان ، شهرکرد ، تنک درکش ورکش ، کاج ، رستم آباد ، آلیکوه ، دشتک و سپس پل افسرآباد

شرح برنامه :

ساعت 6 صبح پنج شنبه 25 شهریور از اصفهان با اتومبیل شخصی آقای روحانی حرکت کردیم . ساعت 9:30 درکنار پل افسرآباد پیاده شدیم . ساعت 10 پیمایش را شروع کردیم . عمدتاً  از داخل رودخانه حرکت  می کنیم ولی در کنار رودخانه مسیر پاکوب بود . حجم آب نسبتاً کم و بیشتر  تا زانو بود. در بعضی جاها که عرض رودخانه کم میشد تا بالای سینه هم می رسید که به ناچار در یک جا مجبور به شنا می شویم. سنگ های کف رودخانه هم بسیار لیز و باید با احتیاط عبور میکردیم . در ساعت 16:30 در نزدیکی پل قطعه درویش شب مانی  کردیم .

روز دوم :

جمعه 26 شهریور ماه 95 ساعت 8:30 ادامه پیمایش را دادیم و در ساعت 11:30 به پل رستم آباد می رسیم اینجا برنامه به پایان رسید . بعد از صرف غذا در روستای آلی کوه راهی اصفهان می شویم.

لازم بذکر است اگر دو روز كامل و از اول صبح تا عصر پياده روي كنيد میتوان تا بهشت اباد رسيد .

عنوان تصویر
:گزارش برنامه پل افسر آباد تا پل رستم آباد - گروه کوهنوردی چکاد اصفهان
بازدید
:124

کلیه حقوق این سایت متعلق به هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان می باشد.

© 2012-2015  All Rights Reserved.