C:\HostingSpaces\msc-isfp.ir\archive.msc-isfp.ir\wwwroot\tools\picture\sub\412162984chak-rud-valley-report-950611.jpg گزارش برنامه دره چاکرود - گروه کوهنوردی چکاد اصفهان
پنل کاربری

نام منطقه : دره چاکرود

نزدیک ترین روستا : طیولا

سرپرست : پژمان خلیلی

مجری : گروه طنین کوهستان (زنده رود)

تاریخ اجرا : 11 تا 13 شهریور 95

مدت برنامه : یک روز دره و دو روز آبگرم ، جنگل و دریا

گزارش نویس : فریبا درخشان

تعداد : 15 نفر (5 نفر خانم)

اعضاء حاضر در برنامه : فریبا درخشان

روز شمار برنامه :

چهارشنبه 10 شهریور 95 ساعت 19 با یک دستگاه مینی بوس هیوندا از ترمینال صفه حرکت کردیم ، 8 صبح پنجشنبه از جاده رودسر پس از گذشتن از رحیم آباد به جاده روستای طیولا رسیدیم. ( یکی از بهترین دسترسی ها به دره مسیر روستای طیولا میباشد).در کنار باغهای فندق پیاده شده و پس از صرف صبحانه و آماده شدن ساعت 9 وارد دره شدیم 20 دقیقه بعد به رودخانه رسیدیم و دیواره های بلند با لایه های رسوبی زیبا نمایان شد. فرودها ، پرش ها ، عبور از تخته سنگ ها و شنا در دالانهای زیبای ما بین دیواره ها برنامه ای بسیار مهیج و لذت بخش را رقم میزد و لحظاتی در کنار آتش و نوشیدن چای و قهوه و تنقلات بر شادیمان افزود و ادامه راه. در طی مسیر 15 فرود با کارگاه های رول بولت و رول اسپید و بلوک تسمه داشتیم که ارتفاع فرودها از 3 تا 22 متر متفاوت بود همراه با مسیرهایی که دست به سنگ های راحتی داشتند. ناگفته نماند که قرار بود دره یک روز و نیم پیمایش شود ولی با توجه به اعلام بارندگی در منطقه از صبح روز جمعه ، به دستور سرپرست محترم باید همان روز پیمایش پایان می یافت. بنابراین با شور و هیجانی وصف ناپذیر همه در تلاش بودیم که تا قبل از تاریک شدن هوا از دره بیرون بیاییم و خوشبختانه ساعت 6 به پایان دره رسیدیم و پس از تعویض لباس براه افتادیم تا زودتر شیب دو ساعته ای را که به سمت روستا داشتیم را پشت سر بگذاریم.

پس از عبور از میان باغ های زیبای فندق به حسینه روستای طیولا رسیدیم و بلافاصله چادرها برپا شدند. از همان ابتدای شب کم و بیش باران نم نم آغاز شد و صبح با صدای ترنم باران همه با شور و شعف وصف ناپذیر از خواب برخاستیم. پس از صرف صبحانه و لذت بردن در کنار آتش بلاخره عزم رفتن کردیم. با توجه به برنامه از پیش تعیین شده دو روز دیگر را ابتدا در آبگرم بنه رامسر و سپس جنگل و کنار دریا همراه با بارش زیبای باران گذراندیم و 6 صبح روز یکشنبه اصفهان بودیم.

با سپاس فراوان از سرپرست محترم و آرزوی سفرهای مهیج و بی خطر برای همه دوستان.

عنوان تصویر
:گزارش برنامه دره چاکرود - گروه کوهنوردی چکاد اصفهان
بازدید
:170

کلیه حقوق این سایت متعلق به هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان می باشد.

© 2012-2015  All Rights Reserved.