C:\HostingSpaces\msc-isfp.ir\archive.msc-isfp.ir\wwwroot\tools\picture\sub\936495914photo_2016-09-07_11-17-21.jpg گزارش برنامه صعود به قله هشتاد فریدونشهر
پنل کاربری

برنامه صعود به قله هشتاد فریدونشهر

سرپرست برنامه و نویسنده گزارش: آقای ایمان حیدری

شرح گزارش

صبح روز جمعه مورخ 01/05/1395 ساعت 5 تیم کوهنوردی آرش اصفهان سه راه سیمین را به سمت فریدونشهر ترک کرد. ساعت 9 صبح بود که تیم به دشت زیبای که زیر قله هشتاد قرار داشت رسید. تیم ساعت 9:30 پس از گرم کردن پیمایش خود را شروع کرد. بعد از پشت سر گذاشتن شیب های بسیار تند ولی زیبای منطقه ساعت 11:30 به گردنه زین اسبی رسیدیم. کمی تیم استراحت کرد و با کم کردن وزن کوله ها ساعت 12 تیم دوباره حرکت خود را ادامه داد و به سمت مسیر صخره ای که باید تماما بصورت دست به سنگ و با حمایت یکدیگر از این منطقه عبور کرد و به سمت قله حرکت کرد. پس از سه ساعت پیمایش صخره ها بلاخره ساعت 15 تیم توانست بر چکاد هشتاد به ارتفاع 3904 متر بایستد. بعد از سی دقیقه استراحت و گرفتن عکس های یادگاری تیم روانه پایین کوه شد. ساعت 17:40 تیم به محلی که کوله هایمان را گذاشته بودیم رسید. در همین منطقه ناهار را خوردیم و ساعت 18 به سمت نقطه شروع پیمایش فرود آمدیم. ساعت 20 بود که تیم به مینی بوس رسید و به لطف خدا برنامه به خوبی به پایان رسید و ساعت 24 بود که به اصفهان رسیدیم.

پایان
عنوان تصویر
:گزارش برنامه صعود به قله هشتاد فریدونشهر
بازدید
:188
ارسال توسط
:علی حسین پور

کلیه حقوق این سایت متعلق به هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان می باشد.

© 2012-2015  All Rights Reserved.